2008/03/07

Perhimpunan Bersih di Kuala Lumpur





Kuala Lumpur

Perhimpunan Bersih telah menganggu kelancaran perjalan mereka yang tinggal dan berkerja di Kuala Lumpur. Walaupun perhimpunan berkenaan tidak membawa sebarang peralatan yang boleh membahayakan orang ramai, seperti pisau, parang atau apa juga alat yang boleh mendatangkan kemalangan kepada orang ramai. Tepai ianya merupakan satu bentuk tindakan yang kurang wajar yang diperlihatkan oleh sesetengah masyarakat yang tidak berpuas hati terhadap pihak kerajaan.


Kita ada sistem pilihanraya 5 tahun sekali, masa itulah kita tunjukkan pada kerajaan, bahawa kerajaan tidak berlaku adil dengan cara memangkah parti selain dari "BN". BN akan sedar kesilapan sekiranya ramai rakyat menyokong parti lain semasa pilihanraya pada 8.3.2008, bukan melakukan tindakan seperti perhimpunan bersih tanda bantahan kepada kerajaan yang ada.


Negara kita bukan seperti negara lain yang sering melakukan bantahan dijalanan untuk menjatuhkan kerajaan yang ada. Kita di Negara ini, perlu berani mengunakan saluran yang betul tanda bantahan kita kepada kerajaan. Undilah cara yang paling berjaya.


Undilah pada 8.3.2008



1 komentar:

Anonim mengatakan...

Lawa u nak kenal

safaruddin bin Ahmad - Recently Updated Pages

Powered By Blogger

Majlis Rasmi

Majlis Rasmi

SELAMAT MELAYARI BLOG SAYA

sila respond dan bagi pandangan

Kenali Saya

Kenali Saya
Jom Kenal

Mengenai Saya

Foto saya
Kuala Lumpur, Malaysia
Saya berkerja di Jabatan Kerajaan. Emel saya bce492@hotmail.com

sapar's Site

Daftar Blog Saya